Istoric

în 1991

Frigorifer a fost înfiinţată ca „Expertul în refrigerare!”

Activitatea iniţială s-a concentrat pe asigurarea de servicii premium de logistică – ambalarea, depozitarea şi transportul de alimente congelate, atât pentru partenerii nationali, cât şi pentru cei internaţionali.

în 1992

Frigorifer a devenit cea mai mare societate specializată în servicii de depozitare şi comercializare de alimente congelate din Europa de Est la momentul respectiv.

în 1993

Frigorifer şi-a extins activitatea, demarând producţia de legume congelate.

în 1999

Frigorifer a fost achiziţionată de Dl. Mounir Halawani, om de afaceri.

în 2004

  • A fost lansată marca de legume congelate Casa Ţărănească, care a devenit în scurt timp marca lider pentru segmentul de piaţă de vânzare cu amănuntul.
  • Frigorifer a început să facă investiţii masive în modernizarea echipamentelor de producţie şi a fabricii din Tulcea şi să aducă îmbunătăţiri serviciilor de depozitare a cărnii şi legumelor congelate.

în 2005

  • A fost lansată marca de legume congelate Edna.
  • Smithfield, una dintre cele mai mari societăţi din sectorul alimentar din SUA, înfiinţată în 1936, a achiziţionat 50% din acţiunile Frigorifer, iar societatea şi-a consolidat cele două linii de afaceri care au funcţionat fără încetare până în prezent: servicii de logistică şi productie de legume congelate.

în 2008

Frigorifer a ajuns să furnizeze jumătate din totalul de legume congelate comercializate pe piaţa din România.

în 2015

Halvest sal Holding şi Spaskort holding limited au achiziţionat Frigorifer.

în 2016

A fost concepută CASA Pescărească – o marcă de calitate premium care include o gamă largă de produse din peste si fructe de mare.

Am demarat ca afacere în domeniul serviciilor de refrigerare şi ne-am dezvoltat, devenind furnizori de servicii de depozitare şi transport, diversificându-ne activitatea şi acumulând experienţă, ceea ce ne-a transformat în ceea ce suntem în prezent – experţi în domeniul alimentelor congelate, cu propriile noastre mărci private de produse. Şi nu ne vom opri aici! Învăţăm continuu, ne diversificăm şi ne adaptăm în funcţie de nevoile partenerilor noştri şi de cele ale consumatorilor care folosesc cu drag de produsele noastre. Aceasta este ideea noastră de prospeţime!